Klantenservice

en veelgestelde vragen

Worden er bij de genoemde prijzen nog BTW of extra kosten in rekening gebracht?

Al onze vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. Voor leveringen onder rembours wordt € 9,50 extra gerekend.

Bezorgen jullie ook op zaterdag?

Helaas bezorgt ons transportbedrijf alleen van maandag t/m vrijdag, wel kunt u bij ons op zaterdag houtbriketten komen afhalen.

Hoe worden klachten afgehandeld?

Indien u klachten heeft over uw product kunt u contact met ons opnemen via: klachten@hout-briket.nl
U ontvangt een ontvangstbevestiging en wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht binnen 14 kalenderdagen voor u op te lossen. Verder bieden we bij een geschil de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)

Ruilen en retourneren

In het kader van de wet “kopen op afstand” heeft de consument bij het doen van een aankoop op afstand – internet, telefoon en fax – het recht op een “afkoelingsperiode” van 14 werkdagen na aflevering van het product. Wanneer de afnemer zich bedenkt over een gedane bestelling dan kan de afnemer deze binnen 14 werkdagen indien mogelijk in originele verpakking retour sturen aan het adres vermeld op de factuur. Het product dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te verkeren en onbeschadigd zijn.

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de koper.

Als peildatum geldt de afleverdatum van de eerste dag na aflevering van het product. Wanneer de teruggezonden goederen compleet zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. Voeg voor een snelle en correcte afhandeling altijd een kopie van de aankoopfactuur bij met de vermelding “annulering” en uw bank- of girorekeningnummer.

 

onze vermelding op www.keurmerk.info